onsdag 29 februari 2012

Lilla vovven

Idag lunchade jag med pappa på IKEA, tack brorsan för ett mycket bra förslag!
Sen åkte vi vidare och handlade lite för jag hade bestämt mig för att pyssla lite på eftermiddagen. Vi hann titta in hos E lite snabbt också, han praoar denna veckan så vi passade på att kolla så att han sköter sig ; )

Väl hemma tog jag en promenad med min lilla prinsessa, vi var ute i 40 minuter och gick och kollade på bygget av det nya IKEA-varuhuset. Det har verkligen hänt mycket på kort tid!

Sen var det ju dags för det där pysslet... Och ja, imorgon får vi se hur det blev. Det jag gjorde tar nämligen ett dygn på sig att torka och först då får vi se om det blir bra eller inte.

Som jag nämnt innan så fotade jag vovven för några veckor sen när vi var ute. Så här kommer lite bilder från dagen ute i snön : )
Lilla Bianca

Hopp!



Hon tyckte att kameran var lite intressant...


Ha en fin onsdagskväll!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar