fredag 2 mars 2012

Jobbdag



Inte jobbig dag, utan jobbdag : )
Nu är det ett tag sen jag hade en heldag på jobbet och jag har faktiskt saknat det.

Bara för att så testade jag min väckarklocka från IKEA i morse, har haft larmet avstängt i några veckor och nu förstår jag varför....
DEKAD Väckarklocka IKEA
När larmet gick igång hoppade jag till i sängen och kastade mig mot klockan för att stänga av larmet, efter den väckningen var jag definitivt vaken. Jag låg dock kvar i sängen nästan en hel timme, bara för att jag kunde...

(Jag kommer nog vänta med att använda den klockan till väckning ett tag... Jag rekommenderar den verkligen till dem som har svårt att vakna på morgonen)

Men sen tickade tiden iväg och det blev till slut dags att åka till jobbet, jag fick vara syslöjdsfröken och fritidsfröken och det var så trevligt så.

Nu är det dock helg och jag kan ju säga att den här veckan absolut har gått fortare än den förra och det är helt okej. Helgen ser ut att kunna bli riktigt bra!

Nu är det dags för lite kvällsmat och sen bär det av till kyrkan.

Ha en riktigt trevlig helg!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar