torsdag 29 mars 2012

God morgon

Denna dag fick definitivt en helt annan start än gårdagen... För det första vaknade jag 5 timmar (!) tidigare än igår och vaknade inte heller hemma i mitt rum.
Igår kväll cyklade jag till M för att göra henne sällskap medan A är borta, jag ockuperade A.s rum och sov som en stock, men eftersom M skulle till jobbet i morse och jag inte har någon nyckel till deras lägenhet behövde jag också gå upp tidigt så att M kunde låsa lägenheten när hon gick till jobbet.
Så nu är jag vaken, pigg, glad och mätt och njuter av att solen skiner utanför.
Och eftersom jag inte börjar jobba förrän kl. 11 har jag ju en del tid till att göra sånt som jag vill göra, härligt!

Vårsolen skiner in genom fönstret

Ha en riktigt fin dag!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar