måndag 12 mars 2012

Utedag

Idag har det varit underbart vårväder ute!
Det firade jag med en joggingtur med vovven på morgonen innan jobbet och utedag med barnen på fritids.
Solen har verkligen varit generös med sina strålar och det har nästan varit tillräckligt varmt för att lägga av sig vinterjackan och bara ha en tjocktröja på sig.
Men som det sägs så ska man ju var försiktig i början av våren för den kan vara väldigt förrädisk så jag behöll jackan på istället och tur var nog det. För när jag kom hem efter en heldag ute så frös jag rejält, så nu sitter jag här i myskläder under en filt och kollar på film med brorsan.

Hur som helst har det varit en fin dag och det är nog första gången på länge som jag faktiskt inte känt att jag velat gå in fast att jag har varit ute i flera timmar, skönt!

Hoppas ni haft en fin helg och en bra måndag!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar