torsdag 8 mars 2012

12 timmar...



Den här dagen har gått i ett kör hela tiden...
Jag lämnade huset kvart i åtta i morse och kom hem kvart över åtta ikväll. Först var det jobb, sen åkte jag direkt till C för lite fika och en bra pratstund och sen åkte vi hem till A och M för att träffa ett gäng tjejer och umgås lite. Sen var det dags att köra hem C och att åka hem själv.
Gissa om jag var trött när jag äntligen kunde sätta mig ner och slappna av lite... Jag har haft en jättebra dag, men insåg att det är lite tröttsamt att vara igång i mer än 12 timmar utan en liten andningspaus.

Nu är jag i alla fall hemma, i min egen säng, med datorn i knät och sömnen lurande bakom ögolocken. Det är en känsla jag gillar, att känna hur man är sådär riktigt trött och veta att man får somna precis när man vill och gärna snart.


Imorgon är det jobb igen, åh vad jag gillar det! Sen blir det lite paus hemma och sen bär det av till kyrkan på kvällen. Det blir nog en bra dag!




De här skönheterna ser ut att få vänta några dagar eller veckor till innan de kan dyka upp eftersom snön bestämde sig för att komma på besök igen...
(Bild från förra våren)


God natt och sov riktigt gott!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar