måndag 19 mars 2012

Telefonsamtal

Helgen spenderade jag hos min underbara M och hans familj. Vi umgicks med vänner, firade födelsedagar, var i kyrkan och hade en mycket trevlig helg.
Igår hann jag hem till gudstjänsten på kvällen och det var jag glad för! En bra gudstjänst och härligt häng med fina vänner.

Och ikväll efter jobb, shopping och lite annat åkte jag ut till Kanal 10 för att svara i telefon med A. Det är verkligen trevligt och givande att sitta där och svara i telefon för man får prata med så glada och tacksamma människor.
Efter bara några få samtal märker man hur leendet man har när man är mitt i ett samtal sitter kvar långt efter att man lagt på luren, härligt!

Nu är det snart läggdags för det blir jobb imorgon med : )

Ha en bra vecka!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar