onsdag 7 mars 2012

Iskallt

Usch, man blir riktigt lurad av vädret en sådan här dag...
Jag tittade ut och såg att solen sken och det såg ut som att det kunde vara varmt ute. Men så fort jag kom utanför dörren kom den isande kylan och blåsten emot mig och jag insåg att det inte alls var så varmt som det såg ut att vara... Typiskt när man ska vara ute större delen av eftermiddagen med fritidsbarnen.
Men å andra sidan är det ju fortfarande mars så vi får hålla ut några veckor till innan man kan börja förvänta sig att värmen ska bli långvarig. Vårvintern kan ju faktiskt vara riktigt fin också!


Nu kommer lite bilder som får symbolisera och förklara det som far igenom mitt huvud just nu:


Den här vintern insåg jag att jag verkligen tycker om vintern, i alla fall när det är snö och minusgrader :)




Jag är såå glad åt min engelska bibel, den blev min bara någon vecka innan jag åkte till Indien, det är den snyggaste bibeln jag äger och är full av en massa bra ord från Pappa Gud. Kan ju inte bli bättre!




Jag må vara partisk, men Min M är såå superfin och bra, till min födelsedag hade han med sig en vacker bukett med stora rosor <3




Du och jag <3
Det är lite knasigt hur man kan sakna en person så mycket trots att det bara gått tre dagar...
En vanlig fråga jag får på fritids och skolan är: "Har du en pojkvän?" Och eftersom svaret är "Ja" så kommer det en hel del följdfrågor, så nu är min älskling nästan kändis på mitt fritids : ) 


Ha en bra kväll och fortsatt bra vecka!

Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar