lördag 24 mars 2012

Så underbart...

... med vackert väder!
Att vakna och se att solen skiner in genom fönstret, känna hur den värmer när man kommer utanför dörren och att kunna lägga undan den tjocka vinterjackan och ta fram vårjackan, det är härligt!

Idag har det varit en sån där fin dag med riktigt härligt väder och jag passade på att jogga lite med vovven, jag kände dock av att min kropp inte var riktigt med på noterna pga den lilla förkylningen jag har/har haft... Typiskt!
Lite konstigt hur lite snuva kan påverka så mycket... Men men, det blev en liten runda i alla fall och vi fick lite motion.

Sen blev det middag utomhus hemma hos A och därefter följde en massa onyttigheter i form av efterrätt... Så joggingrundan och allt cyklande idag gick nog jämnt ut om inte minus mot vad jag ätit idag, men det är ju lördag  och det var gott så jag tycker att det var okej.


Inatt ändrar vi om till sommartid så jag borde väl gå och lägga mig snart så jag får sova det antal timmar jag vill...
Förra året den här dagen jobbade jag natt på MAX och serverade mat till en massa folk som tyckte att det var kul att vi fick jobba en timme extra (vi ändrade inte om till sommartid förrän vi hade stängt, kl.4:00/kl. 5:00 sommartid)
Så detta året är jag glad att jag får ligga i min mjuka säng, under mitt varma täcke, med huvudet på mina kuddar och sova gott utan att tänka ett endaste dugg på att vi byter tid, skönt!

Ha en fin söndag!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar