onsdag 14 mars 2012

Fin dammsugare och goda muffins

En kväll när man är ensam hemma finns det mycket man kan göra... Jag har ägnat denna kväll åt att hänga tvätt, baka riktigt goda chokladmuffins vars recept jag hittade här.
Sen blev det även lite städning, eller ja dammsugning i alla fall. På min födelsedag fick jag en söt och praktisk dammsugare som är väldigt lättanvänd så jag tycker faktiskt att det är riktigt kul att dammsuga numera (Hoppas inte M lägger märke till detta för då blir det väl bara jag som kommer dammsuga i mitt hushåll i framtiden haha)

Min fina städkompanjon

I övrigt har dagen bestått av jobb och jobb, jag trodde nog inte att jobbet som vikarie på skolorna kunde lära mig så mycket. Men jag lär mig en hel del varje dag, och det gillas!

Ha en riktigt bra avslutning på denna fina onsdag!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar