lördag 31 mars 2012

Övernattning

Det blev en bra start på helgen!
Först var det ungdomssamling i PK med ett härligt gäng, ett mycket bra möte : )
Sen gick ett gäng hem till M för att ha en liten sleepover hos henne. Vi spelade spel, kollade på film, åt och hade en riktigt trevlig kväll.
Det blev ganska sent, men trots det vaknade jag ändå kl 9 (!) det händer väldigt sällan...
Eftersom jag var den enda som var vaken så försökte jag somna om, men det gick inte. Så jag öppnade bibeln och läste lite i den tills mitt alarm ringde. Det blev en mycket lugn, bra och uppmuntrande start på dagen!

Nu är jag hemma och borde packa lite för om en timme åker jag till min fina M och hans familj, så jag får släppa ner vovven på golvet och förbereda för avfärd.

Ha en bra fortsättning på helgen!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar