måndag 2 april 2012

Måndag igen

Jaa, nu är det måndag igen... Härligt : )
Det är inte alla måndagar man känner så, så jag är glad att jag känner så idag.

Helgen var bra och jag hade det väldigt trevligt nere hos M och hans familj. Och när jag kom fram till Älmhult med tåget var både mamma och brorsan på stationen och mötte mig.

Och idag vaknade jag av att solen sken in i rummet, jag trodde att vårvädret var tillbaka, men så kollade jag på termometern och såg att det bara var 0.5 grader varmt ute...
Trots att det inte var särskilt varmt tog jag med mig vovven ut på en joggingtur och i skogen mötte vi R och hennes H som också var ute, det var jättekul att träffa henne där för vi skulle nämligen fika bara några timmar senare. En kul överraskning en helt vanlig måndag tycker jag.
Några timmar senare satt vi på ett café, fikade, pratade och hade kul. Det är verkligen kul att träffa vänner man inte sett på ett tag och ta igen lite!

Det har definitivt blivit en bra start på den här dagen och veckan och förhoppningsvis fortsätter det så!

Ha en bra måndag och en bra vecka!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar