torsdag 26 april 2012

Kinamat = Torsdagslyx

I eftermiddags fick min kära lillebror för sig att han ville bjuda familjen på kinamat, så vi fick god hämtmat till middag : ) En grabb med ett gott hjärta!

Dagen började dock i en helt annan ände... Jag var inte särskilt pigg när jag vaknade (ovanligt tidigt), men det gjorde absolut ingenting för jag skulle ju få följa med B till stallet! Jag har inte varit i ett stall och gosat med och pysslat om hästar på ca tre år så när B sa att jag gärna fick följa med svarade jag ja utan tvekan.
Jag kunde nog inte fått en bättre start på den här torsdagen tror jag.

Efter dusch och lunch var det dags att jobba och det gick helt okej, jag blev dock väldigt trött typ en timme innan jag slutade, inte alls kul att gå runt och gäspa bland barnen... Men, men det gick bra till slut i alla fall.

Nu är jag ganska så färdig och skulle kunna somna direkt om jag la mig i sängen, men det får vänta en timme eller två till.

Ha en bra fortsättning på kvällen!

Bianca gillar att mysa i soffan, men mest av allt tycker hon om att vara med på kort :)


Kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar