torsdag 10 maj 2012

Tiden går...

Oj! Såg att det var ett tag sen jag skrev här... Typiskt!

Jag blev så glad i morse när jag skulle cykla till jobbet, för fast att det var mulet och såg ut att vara kallt och rått ute så var det varmt!
Vilken lycka! : ) Sommaren är på väg!

Och det känns som att förkylningen eller vad det nu är jag haft i tre veckor har försvunnit, ännu ett glädjeämne!

Denna vecka eller ja måndag till idag har bestått av fina möten med människor jag tycker om, jobb, "magkatastrof", hästar, långpromenad i regnet och att hjälpa till med läxor. Veckan är dock inte slut än så det finns nog mer att berätta när söndagen kommer.

Det som gör mig extra glad idag är: Hur god och omtänksam Gud är, att jag har en underbar kille och familj, att jag har vänner som jag verkligen uppskattar och som uppskattar mig och att jag har en hund att gå på promenader med ute i vårregnet.
Min absoluta favoritbok

Nu är det dags för att läsa lite i en bok jag rekommenderar starkt: Guds smugglare av Broder Andrew. Den är både spännande och inspirerande.

Ha en fin torsdag!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar