tisdag 22 maj 2012

Träningsvärk och sånt

I söndags kväll var det sånt där härligt "försommarkvällsväder" så jag fick för mig att jag skulle ut på en liten joggingrunda i skogen. Det var helt perfekt väder och det var fortfarande ljust ute när jag kom hem, även fast klockan redan slagit halv tio, det var lycka!
När jag kom hem stretchade jag som vanligt, men tydligen inte tillräckligt för idag gör låren grymt ont... Troligtvis är det en kombination av det och att jag inte sprungit på länge som orsakade denna träningsvärk.
Jag känner mig lite tantig (förlåt uttrycket) när jag måste hålla i mig för att kunna sätta mig ner eller resa mig när jag suttit på en stol... Men men, det går nog över till imorgon.

Det blev inte så mycket städning som jag tänkte mig idag och ingen läsning i solen alls, men det blev istället en titt på prinsessan Estelles dop, promenad med vovven och filmning på K10. Det blev en helt lyckad dag tycker jag.
Jag lyckas nästan alltid få en "fin" och synlig vit rand när jag är ute i solen, borde lära mig snart tycker jag...
Men jag lyckades i år igen...
(Bilden är från förra sommaren då jag och världens finaste M var på Ven <3 )

Nu är det snart dags att sova för min del, det är ju en dag imorgon med : )

Så god natt och sov gott!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar