måndag 14 maj 2012

Lite bilder från de senaste veckorna

Jag insåg i helgen att jag är ganska dålig på att använda kameran och att sen koppla in den i datorn och använda bilderna jag tagit...
Men idag när jag har hur mycket tid på mig som helst kan jag ju dela med mig lite av vad som hänt de senaste veckorna  i bilder:

Picknick med min fina vän M på Valborgsmässoafton

Snyggingen själv :)


Söndageftermiddag på Taxås Klint med fina tjejer

Fina A

A & L

Utsikten på Taxås

Utsikten på Taxås

Maten vi åt.
Nästan allt smakar bättre utomhus

A på kanten


Träden blommade för fullt


Helsingborgs hamn en fin kväll med min älskling

Vi två <3
(Det blåste lite ute vid vattnet)

Dags att säga hejdå för den här gången...

Första stoppet på resan hem: Hässleholm

Som jag skrev innan är jag inte särskilt bra på att ta upp kameran så ofta. Det har hänt en massa annat trevligt de senaste veckorna som inte blivit dokumenterat i kameran, men men dessa bilder får representera allt.
Jag ska försöka bli bättre på att ha kameran i beredskap!

Nu ska jag snart gå bort till vårdcentralen för att ta reda på vad det är för fel på min hals...

Ha en fin vecka!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar