måndag 28 maj 2012

It's a beautiful da-aa-ay

Det har varit en riktigt bra helg med fint väder och trevligt sällskap.
I fredags var jag ute på K10 hela kvällen och sen åkte jag och M hem till mig för att sova på studsmattan, prata och titta på stjärnorna. Det var jättemysigt och fick oss att minnas när vi var mindre och sov ute på studsmattan på somrarna.


Övernattning med M på studsmattan för några somrar sen.

Jag och M mitt i natten

Runt 7 på morgonen vaknade M och passade på att fånga en sovande Jessica på bild.

Igår efter en lång och mysig frukost på bageriet passade vi på att gå lite i affärer och jag hittade en jättesöt handväska på Lindex.

Är helnöjd med detta köp, en liten väska med blommigt foder, som rymmer mycket
=
Precis vad jag letat efter.

Sen var det grillfest ute i Diö hos E och K och på kvällen var det ju final i Eurovisionsfestivalen så jag spenderade kvällen hemma hos M och var helnöjd med finalen och det fina sällskapet.
Jag saknade dock min älskade M som jag inte kunnat träffa i helgen, därför är jag extra tacksam för telefonsamtal och sms den här helgen!
Nu längtar jag till nästa helg <3

Och idag är det ju Mors Dag vilket vi firade med frukost på sängen, presenter och tårta. Min älskade mamma är underbar och är verkligen värd att firas en dag som denna! <3
På eftermiddagen bar det av till kyrkan och efter det åkte jag hem till A och M och träffade ett gäng tjejer.
Så den här dagen och hela helgen har varit ganska så bra med fint väder härliga människor!

Nu säger jag dock:

God natt!
För det är ju en dag imorgon med...

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar