lördag 3 mars 2012

Frukost

Idag blev det lite annorlunda ordning på morgonen... Först vaknade jag till ljudet av den hemska väckarklockan (Ja, jag testade den i morse igen...)
Sen satte mobilens alarm igång och härlig lovsång fyllde rummet. Och eftersom jag satt larmen lite tidigare än vad jag egentligen behövde kunde jag dra mig lite.
I vanliga fall brukar jag efter detta göra mig i ordning och gå upp och äta lite frukost i köket, men idag gjorde jag mig i ordning och tog en snabb promenad till platsen där M skulle plocka upp mig, sen plockade vi upp några till och åkte ut till kyrkan för att äta frukost tillsammans med ca 45 andra tjejer/kvinnor/damer. Det var mycket trevligt och gott och jag måste säga att det är lite speciellt att samla en massa kvinnor på ett ställe, äta god frukost, prata och ha en liten gudstjänst som avslutning.

Det blev en riktigt bra start på dagen och det blev inte sämre av att solen sken och att det är i alla fall är varmt i solen.

Resten av dagen bjuder på mer trevligheter, bland annat 30 års-kalas.

En trevlig lördag helt enkelt!

Ha en fin fin dag!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar