måndag 13 februari 2012

Träningsvärk och blåmärken

Ja, träningsvärk och blåmärken är precis vad jag har just nu...
Och anledningen till det är ca 5-6 timmar på Boda Borg (en version av Fångarna på Fortet) i lördags och sen en halvtimmes längdskidåkningstur med mamma igår. Eller ja, träningsvärken är från igår och blåmärkena från i lördags.
Så idag känner jag verkligen att jag lever kan man säga : )
Idag är en sån där "ledig från jobb"-dag så jag fick en extra lång helg, vilket jag är tacksam för. Ska bara komma på hur jag bäst ska utnyttja detta... : )
Det finns lite saker jag borde/måste göra och en del saker jag vill göra så det får bli en rättvis kombination tror jag, förhoppningsvis finns det tid till allt!
Men för att det ska vara möjligt måste jag sätta igång nu ; )
Ha en bra måndag och en fin vecka!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar