fredag 17 februari 2012

Stolt

Egentligen krävs det inte så mycket  för att man ska kunna känna sig lite stolt...
Igår kväll lyckades jag lära vår lilla vovve kommandot "ligg" och det kändes som en stor erövring : ) Jag har försökt med "vacker tass" innan, men hon har inte riktigt fattat vad jag menar... Så när jag märkte att hon fattade blev jag riktigt glad!
Jag ska försöka ikväll igen och se om det hänger kvar, hundar är ju trots allt ganska smarta och kommer ihåg hur de ska göra för att få godis och lite extra beröm.

Den här dagen har bestått av lång sovmorgon, tv-tittande, lego-byggande med Abed, lite mat, lite mer tv och halsont.

Tyvärr blir det inte så mycket annat en dag när man är hemma och sjuk... Men men, det får tas igen nästa vecka!


Nu är det i alla fall helg och oavsett om man är frisk eller sjuk så är det ju trevlig!
Så ha en bra helg!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar