fredag 24 februari 2012

Fredag

Huset är städat, det är fredag, alla uppgifter är gjorda, jobbet är färdigjobbat för den här veckan och allt är lugnt, just nu i alla fall, då är det dags för helg : ) Och helgen bjuder på mycket trevligheter, först kommer min älskling hit imorgon, på söndag fyller jag år och förhoppningsvis får vi besök av brorsan och sen avslutas helgen med ett besök i kyrkan. En helg att se fram emot helt enkelt! : )

Det har varit en lång och händelserik vecka så det känns skönt att få ta helg nu så huvudet får vila lite... Nu när jag tänker tillbaka på veckan känns det som att den varit hur lång som helst, men än så länge den har ju bara varit 5 dagar lång...
Hur som helst känns det bra med helg nu! 
Ikväll har jag hunnit med att vara på ungdomssamling och träffat ett härligt gäng, jag var dock lite "tantig" och gick tidigt för att jag var lite trött, ålderstecken kanske (?)
Och väl hemma sitter jag nu bänkad tillsammans med Mami och Papi framför "Firewall" en än så länge spännande thriller med bla. Harrison Ford.
Jag hade tänkt kolla på "Slumdog Millionaire" ikväll och drömma mig tillbaka till Indien lite, men det får bli en annan kväll.

Nu är det som sagt en spännande film på tv så jag skriver inte mer nu.

Ha en bra helg!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar