lördag 18 februari 2012

Lycka

Man kan bli lycklig för lite och lycklig för mycket...
Och idag när jag körde och lämnade min kära lillebror blev jag väldigt lycklig : )
Det var inte på grund av att jag "äntligen" blev av med honom, utan att jag fick se min underbara och snygga pojkvän : )
De ska på samma läger, M ska vara ledare och brorsan ska med på lägret. Så vi passade på att ses på Shell-macken där jag lämnade över E till M och de andra. Bara att få se M var hur bra som helst, och att få krama om honom var ännu bättre! Idag behövdes det inte så mycket för att bli riktigt glad : ) Men det blir väl så när man inte har setts på ca två veckor.

Idag är tredje dagen med penicillin och det känns lite bättre i halsen, så det gör mig också glad : )
Och snart är det dags för lite lördagsfika: semlor (!)
Så den här dagen har verkligen fått en bra start kan man säga.

Vad gör dig glad? Försök att hitta på något som du tycker är riktigt kul eller unna dig något du verkligen gillar idag :)

Ha en bra och glad lördag, njut av dagen : )

Kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar