onsdag 8 februari 2012

Jobbonsdag : )

Denna dag inleddes med lite sovmorgon, i alla fall om man jämför med föregående dagar den här veckan. Det var skönt att få vakna utvilad och se att klockan varken var för mycket eller för lite. Men sen var det ju dags att åka till jobbet... Jag är så glad att jag får vara på en och samma avdelning hela veckan så jag har möjlighet att lära känna barnen och personalen. Annars kan det vara ganska svårt att hoppa in och vicka om man inte får tid att lära känna dem man jobbar med. Väl hemma från jobbet passade jag på att spela lite gitarr och laga mat. Sen blev det lite quality time med Abed : ) Och nu är det soffmys framför tv.n Ska dock gå och lägga mig nu eftersom det blir jobb imorgon med. God natt och sov gott! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar