torsdag 23 februari 2012

Vilken dag!

Vilken dag, vilken dag det är idag... : )
Idag är det en alldeles speciell dag,  för hela vårt land och en hel del länder i hela världen, men också här hemma i min egen familj.
I världen för att Sverige har fått en ny prinsessa : ) 
Och i min familj för att min underbara mamma föddes idag för ett antal år sedan.
Det kanske är något som alla säger och jag är nog inte rätt person att avgöra, men min mamma är bäst i världen, i alla fall för mig!
Hon är en av de starkaste personer jag känner och hon är verkligen en förebild för mig! Hon är så vis och är ett enormt stöd, hon utmanar och hjälper mig på många olika sätt och jag är så tacksam för att just hon är min mamma!

Så grattis än en gång min älskade mamma! 
<3

Hoppas ni haft en bra dag!
Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar