onsdag 22 februari 2012

God morgon

Jaa även fast vädret kanske inte är det roligaste, jag har legat i sängen lite för länge och det finns tusen måsten och saker jag skulle kunna fylla den här dagen med, så är det ändå en god morgon!
Jag har ju faktiskt redan kollat på senaste avsnittet av "Mot alla odds", tagit första dosen penicillin för dagen, påmint far och bror och bokat in eventuella jobb för resten av den här månaden och nästa.

Så nu är det några verser i bibeln och lite frukost som står på schemat, sen får dagen rulla igång...

En sån här frukost hade inte varit fel... (Bild från brunch med tjejerna i höstas)


Det är telefonsamtal som ska ringas, rum som ska städas, presenter som ska inhandlas och räkningar som ska betalas. Men det ska nog bli bra tror jag!

Denna prinsessa är min lilla sötnos, det blir nog en liten promenad med henne idag.

Ha en bra onsdag!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar