söndag 26 februari 2012

Idag är ingen vanlig dag...

... för det är ju min födelsedag, hurra, hurra, hurra.

Ja, det är ju så att man fyller år en gång om året och idag var det min tur att fylla år och idag var det den 21a gången. Jag har faktiskt en mycket fin vän som också fyller år idag, hon är faktiskt också en 91a så vi är födda på exakt samma dag. Så grattis igen fina C : )

Det har varit en mycket trevlig dag med underbart väder, fina människor och fina gratulationer. Det är sådana här dagar som man verkligen blir påmind om att man har många fina människor runt omkring en och det gör mig så tacksam : ) Så tack alla fina vänner och släktingar!
Och tack till förstående föräldrar och min underbaring som lyssnar, hjälper och har förståelse!
Det blev ju bra idag till slut ; )

Förutom firandet har jag gått på en härlig promenad i solen med min underbara älskling, skypat med M (det var nog den bästa presenten idag faktiskt), varit i kyrkan och träffat härliga människor.

Nu är det Wallander-film på tv och sen ska jag nog försöka montera ihop min nya dammsugare tror jag...

Hoppas ni haft en bra helg och hoppas veckan som kommer blir bra!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar