söndag 1 juli 2012

Trött tjej

Idag på jobbet fick jag kommentaren: "Men Jessica jobbar du ikväll med?! Du är ju här hela tiden!"
Och jaa det stämmer, jag är visst på jobbet hela tiden nu. Men snart är det semester : )


Den här helgen är tyvärr inte mycket till helg, jag jobbade 07:00 till 21:30 igår och idag jobbar jag 07:00 till 21:00, vilket innebär att jag inte hinner med så mycket mer än jobb den här helgen...
Lite tråkigt att vara så osocial och avskärmad från "verkligheten" men jag får umgås med  mina fina tanter och farbröder istället.
Det känns att jag jobbat mycket den här veckan, kroppen är riktigt seg så det ska bli skönt med sovmorgon imorgon!


Nu tror jag att jag ska lägga mig och sova en liten stund innan det är dags att cykla tillbaka till jobbet och köra kvällsrundan.

Ha en fin söndag!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar