onsdag 25 juli 2012

Jetlag

Jag kände inte av någon jetlag när jag åkte till Australien, men nu när jag kom hem känner jag verkligen av den...
Jag blir jättetrött på eftermiddagarna och skulle helst gå och lägga mig runt kl 17 eller 18 om jag tillät mig själv att göra det. Men då skulle jag vakna alldeles för tidigt på morgonen och det funkar ju inte när man ska börja jobba kl 7 på morgonen och jobba en hel dag.
Förhoppningsvis håller det inte i sig särskilt länge till för det blir lite jobbigt nu när jag ska jobba lite mer och när konferensen drar igång om jag ska bli sådär supertrött på eftermiddagarna...
Vi får se hur det blir.

Igår var det riktigt sommarväder här hemma och självklart lyckades jag bränna ryggen ganska rejält...
Så typiskt!
Men men om några dagar blir det en fin brun färg (Hoppas jag)
Till dess får jag försöka göra mitt bästa för att välja kläder som inte skaver mot min ömma rygg!

Nu är det OS-fotboll för de svenska damerna så jag skriver inte så mycket mer nu.

Ha en trevlig onsdagskväll!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar