måndag 20 augusti 2012

Long time, no see...

Nu har det gått så där lång tid sen sist jag skrev, igen...
Förra gången jag skrev hade jag nästan precis kommit hem från Australien.

Och igår kom jag hem från en resa som började i Uppsala, vidare till Märsta och Övik och som avslutades i Helsingborg.
Jag hade det jättebra och fick vara med om en massa roliga, fina och minnesvärda händelser. I Uppsala blev det en snabbvisit hos L och L innan det var dags att dagen efter åka till Märsta på S & A.s bröllop. Därefter blev det natttåg till Övik där min älskling stod på perrongen och mötte mig kl 5 på morgonen. Och i Övik hade vi det jättebra med riktigt fint boende, fint väder, trevlig släkt, tennis och bergsklättring bland annat. Och till slut åkte vi ner till Helsingborg för att umgås med hans familj, åka till Bakken och njuta av det fina vädret som bestämde sig för att komma hit till slut.

Men nu är jag hemma igen och det stämmer verkligen att "borta bra, men hemma bäst"! Jag tyckte att det var jättekul att åka iväg och ha lite semester, men sen när man varit borta ett tag så är det så skönt att veta att man snart får åka hem.

Hur som helst var den här semestern väldigt lyckad och bra!
Nu är det dock slutsemestrat för ett tag och mitt alarm ringde kl 5 i morse eftersom jag började jobba kl 6, men det har sin charm att komma tillbaka till vardagen också!

Ha en riktigt bra dag!

Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar