fredag 31 augusti 2012

Sista dagen

Idag var det sista dagen på jobbet för den här gången, 2 veckor av städning av bland anant klassrum, toaletter, kapprum och omklädningsrum är nu över.

Jag insåg att jag gjort en hel del på den där skolan, jag gick 2an till 9an där och jag har jobbat som fröken, fritidspersonal, assistent och städerska där. Och allt har varit intressant och givande på sitt vis.

Men nu ser jag fram emot att inte behöva ställa alarmet på kl 05:00 varje vardag : )

Eftersom jag inte räknat med att jag börjar skolan på måndag tänkte jag inte så mycket på att det kan vara bra att vila upp sig lite, ha lite semester eller en massa sovmornar utan jag tackade ja till de här 2 veckorna med jobb...
Så vi får se hur pigg jag är när pluggandet drar igång. Men men, det tar vi då!

Idag är det i alla fall fredag, jag har slutat jobbet och är ledig imorgon, så det känns bra!
Jag har dock en del saker jag skulle kunna fixa nu när jag har tid över... (Typ tömma diskmaskinen, städa, ev.tvätta osv. osv.)
Men vi börjar med diskmaskinen!

Ha en riktigt bra fortsättning på denna fredag!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar