tisdag 10 juli 2012

Australia

Nu sitter jag i Ms lägenhet i Sydney!!!
Har varit här i snart tre dagar och tycker att det är fantastiskt. Det känns så bra att få träffa M igen och att få se denna häftiga stad och träffa så trevliga människor!

Man skulle kunna tänka sig att jag borde ha en rejäl jetlag nu när jag förflyttat mig ett antal tidszoner framåt, men jag lovar, jag känner ingenting av jetlagen alls... Det är också jättebra, för jag trodde att jag skulle vara väldigt trött i alla fall den första dagen här, men det har inte varit några problem. Det är ett stort plus om ni frågar mig : )

Jag har redan hunnit vara på Hillsong City, sett Operahuset, fina parker, Darling Harbour och China Town och mer väntar... Det är ju faktiskt hela 11 dagar kvar innan det är dags att flyga tillbaka!

Jag är så glad och tacksam för att få vara här och hälsa på M och se Sydney!

Ha en riktigt bra dag!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar