tisdag 3 juli 2012

Smultronställen

Precis när jag och min familj flyttat hit så tog några vänner med oss till en jättemysig strand långt ut i skogen, vi var bara där den där sommaren och sen tog det 6 år innan jag åkte dit igen, och nu har det gått ytterligare 7 år innan jag åkte till den där stranden. 
Så ikväll tog jag med mig A och J ut på ett litet äventyr för att hitta denna fina strand och efter några kilometer på guppiga grusvägar och funderingar om vi någonsin skulle hitta fram så var vi framme på den lilla "parkeringen" innan stranden och minnena började trilla in. 
Det roliga var att platsen var precis som jag mindes den...
Efter en stund fick vi sällskap av J.s syster med familj och gäst och det blev en riktigt trevlig stund där ute i sommarkvällen.







Jag har inte så värst många smultronställen som är sådär extra bra, men stranden vi var på ikväll hör definitivt till de där utvalda få!




Nu säger jag godnatt för imorgon ringer väckarklockan kl 06:00

Så godnatt och sov så gott!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar