fredag 29 juni 2012

Seven days to go

Igår var det äntligen dags för mig att gå till frisören... Jag bokade tiden för säkert en månad sen, men som de flesta vet så är det ganska svårt att få en tid hos frisören i början på juni, så jag fick hålla ut till igår.
Mitt hår har hunnit bli ganska slitet så jag tänkte att jag skulle toppa det så att det slitna försvann. Men det slutade med att frisören klippte av ungefär en decimeter, och det blev jättebra!
Så nu har jag axellångt hår igen : )
Min frisör E på Studio 19 & co är verkligen duktig och trevlig, så jag kommer definitivt fortsätta gå dit och klippa mig hos henne.
Det är skönt att ha klippt håret nu innan resan, det gör ju att jag kan bocka av ännu en sak på min långa "Att göra lista" innan jag åker.

Den här dagens stora uppgift är att föra över musik och bilder till och från datorn till iPoden och kameran, det måste göras men är lite drygt att bara sitta framför datorn och vänta, så jag passar på att måla tånaglarna, skriva lite här och fixa med lönelistan. Det gäller ju att ta vara på tiden...

Nu är det bara 7 dagar kvar!!!
Samtidigt som jag längtar supermycket efter att få åka iväg och träffa M på andra sidan jorden så är jag ändå lite pirrig i magen eftersom jag ska flyga helt själv till henne, det blir verkligen ett äventyr.

Senare idag ska jag få träffa fina S, som jag längtat efter att få träffa henne!

Nu måste jag få i mig lite lunch känner jag, magen kurrar...

Ha en riktigt fin fredag och en supertrevlig helg!

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Jag måste ha missat det, vart är det du ska åka? :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska åka till Australien och hälsa på en kompis :)Kram

      Radera