onsdag 27 juni 2012

Effektivitet är bra att ha!

Idag är en sådan där dag som jag inte vill ska ta slut, för idag har jag verkligen inspirationen och orken att göra en massa saker som måste göras. Så det gäller att passa på att fylla den med en massa saker som jag helst slipper andra dagar!
Jag har redan hunnit jobba hela förmiddagen, ätit lunch, skypat med M på andra sidan jorden, ringt lönekontoret, betalat räkningar och planerat lite för de kommande dagarna.
Men jag har en del kvar att göra innan det är dags att sova... Så nu får jag sätta fart igen, för jag ska lämna in hyrfilmerna (Har sett Mission Impossible - Ghost Protocol och Soul Surfer, två filmer som jag verkligen kan rekommendera, speciellt den senare eftersom det är en film baserad på en sann historia om en tjej som blir biten av en haj och tar sig tillbaka till toppen igen) 
Och så hade jag tänkt städa lite här hemma. 
Men eftersom filmerna ska vara inne innan kl 18:00 så tänker jag nog gå iväg med dem först, och om jag går får jag en härlig promenad på köpet vilket gör att jag slipper försöka pussla in det senare på kvällen.
Och eftersom det är 9 dagar kvar tills mitt plan lyfter från Köpenhamn tänkte jag ta fram väskan och börja småpacka lite. Och jaa... Jag börjar nog få lite resfeber ; )

Så nu drar jag på skorna och pinnar iväg till butiken.

Ha en riktigt trevlig onsdag!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar