lördag 23 juni 2012

Midsommar

Igår var det midsommarafton och min dag började kl 06:30 med att efter några snoozningar på telefonen gå upp och sätta sig vid ett dukat frukostbord och sen ta en rask promenad till jobbet tillsammans med min M som var här i torsdags.
Sen blev det jobb till fyra och så fort jag var klar skyndade jag hem, fräschade upp mig och stack iväg till F, Y och O m.fl. för lite midsommarfirande.
Det var länge sen jag firade midsommar på "riktigt" eftersom jag alltid jobbat de senaste åren.
Det blev god mat, god efterrätt, en massa bus med O och biljard & Phase 10 innan det var dags för mig att åka hem eftersom jag skulle jobba i morse.
Och idag blev det jobb från 07:00 till 21:00 så jag känner mig ganska färdig nu och ser fram emot en helt ledig dag imorgon!
Sovmorgon here I come!


God kväll!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar