onsdag 24 april 2013

A new world

Nu har fröken skaffat sig en iPhone, och helt plötsligt öppnades en helt ny värld upp ;)

Min kamera bestämde sig i slutet på förra sommaren att den inte ville fungera mer och min telefon (en Sony Ericson Elm - knapptelefon) hade inte den bästa kameran så i ungefär ett år har jag haft lite fotoabstinens... Så nu, när jag har min iPhone 5 fastnar det mesta på bild och jag blir helt lyrisk över hur bra bilderna blir (i jämförelse med den förra telefonen)

Så nu tänkte jag dela med mig lite av den senaste veckans händelser i blidform:

Jag fick spendera helgen med den finaste, bästa och underbaraste människan jag vet,  min M <3

Famlijen E's gamla Leo

I måndags hittade jag dessa skönheter på väg till skolan

Det hanns med en cykeltur över viadukten med.
Te & en massa prat om allt möjligt viktigt. 

Fina lilla Bianca följde med ut i skogen



Min basilika har börjat växa...


... Koriandern med :)


Nu tänker jag städa lite, sen blir det lite onsdagsmys i soffan med lite mörk choklad.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar