söndag 7 oktober 2012

1,5 år

Igår var det ett och ett halvt år sedan jag och M bestämde oss för att det skulle vara vi. Ett av de bästa beslut jag har tagit och som jag definitivt inte ångrar, min M är bäst <3
På ett sätt känns det som att vi har varit vi i en evighet och på ett annat sätt känns det som att tiden har rusat iväg...

Jag är så oerhört glad och tacksam över att få ha en sådan fantastisk pojkvän som står ut med mina highs and lows, älskar mig och ser mig för den jag är och som är bäst på att vara sig själv! Han är min skatt här på jorden!
På grund av att vi hade så mycket att göra igår så sköt vi upp  firandet till idag.
Så "firandedagen" inleddes med att M gav mig en så fin bukett med blommor och så åkte vi till Lund för att äta en riktigt god brunch efter att vi släppt av Baba vid hennes lägenhet. Sen bar det av på datorjakt och efter någon timme hittade vi en MacBook Air som jag bestämde mig för att jag skulle ha, jag kan avslöja att jag än så länge är en mycket nöjd ägare :)
Efter lite mer shopping spenderade vi kvällen som barnvakter till två härliga barn och nu är jag sådär lagom trött och nöjd som man kan vara när man har haft en bra dag!

Så nu ska jag försöka slita mig från min fina dator, läsa några verser i min bibel och sova!
Så god natt och sov gott!

Ps. Förlåt att det har dröjt lite för länge sen senaste inlägget...

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar