lördag 12 januari 2013

That's what friends are for

Nu är det andra helgen i rad jag är uppe alldeles för sent på kvällen, sover för lite och har hur kul som helst :)

Jag insåg idag när jag vaknade vid halv 11 att jag dygnet innan varit uppe i 24 timmar och att jag endast fått 4 timmars sömn. (Vissa i sällskapet sov mindre)
Och nu kan jag ju säga att tröttheten kommer smygande.

Det var dock väldigt trevligt att sitta och spela spel och prata om allt möjligt tills natten blev till morgon med fina vänner!
Sen blev det som sagt 4 timmars sömn för att sedan gå tillbaka och äta brunch & kolla på film med M, M, T & A (Just go with it)

Och eftermiddagen har spenderats i soffan med farmakologiplugg, skidsport på tv och samtal med min älskade M.
Lite plugg till, sen blir det power nap och promenad till A& J för att träffa fina vänner igen.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar