söndag 9 september 2012

Vecka 1 & vecka 2

Nu har jag pluggat, eller varit i skolan borde jag kanske skriva, en hel vecka... Det har ju inte varit plugg hela tiden utan en del introduktioner och nollningsevent osv.
Det innebär dock inte att det har varit lugnt, för från första dagen var det uppgifter som skulle påbörjas och texter som skulle läsas. Men eftersom jag tycker att det är intressanta ämnen så gör det inte så mycket.

Jag har hunnit med lite helg också och den spenderades hos M i Helsingborg tillsammans med en massa andra, vilket var trevligt :)

Och imorgon påbörjas vecka nummer två och vi får se vad den veckan har att erbjuda... Det blir säkert jättebra!
Men för att jag ska orka upp till tåget imorgon bitti måste jag gå och lägga mig nu, så jag säger god natt.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar